tacoAuthorized.com
Adsense Indonesia
My status

Followers

Friday, June 11, 2010

YUI Diary (2010.06.04) – Everyone, Thanks!! (2)

皆さん、ありがとう!!

Everyone, Thanks!!

Translated by yupeh & azmikun

無 事にMステが終了しました!!
MSute (Music Station) has successfully finished!!

皆 さんのパワーのお陰です!
I have everyone supporting me!

あとヨクスベ~ルもですね!
and Yokusube~ru too!

ひ さしさんもありがとう!
Thanks, Hisashi-san!

どうもありがとう。
Thank you very much.

クロスワンしてしまいました(笑)
I did Cross-wan (cross wu wan) (laughs)

ひとまず、お疲れさまでした!!
Your presence was very much appreciated!!

ではでは、アデステ!
Dewa dewa, adesute! (adieu+Msute)

YUI!

復活(笑)
The Comeback (laughs)

P.S.

いっ ぱい集合写真を撮りました!
We took photos again after meeting!


集合写真1
Assembly Pic1

バッキーさん(Ba)、クリスチャン(Dr)、やはぎっち(エ ンジニア)遊びにきてくれました!、そして安部真央ちゃんで叩いていたまいまいが楽屋に遊びに来てくれましたよ!
Backy-san (Ba), Christian (Dr), Yahagicchi (Engineer), all dropped in! Also, (after) playing drums for Abe Mao-chan, Mai mai dropped by the dressing room as well!

集合写真2
Assembly Pic 2

そして、途中で楽屋に入ってきたイッチーと柴ちゃんも顔を隠 しながら写ってくれましたよ!(イッチーは、携帯で。柴ちゃんはリモコンで。)
Further, right in the middle (of taking photos), Icchi and Shiba-chan hid their faces while taking photos! (Icchi used his cellphone. Shiba-chan used the remote control — *to hide their faces*)

集合写真3
Assembly Pic 3

ではでは、また明日もガンバっていきましょ~!
Dewa dewa, let’s do our best again tomorrow~!

0 comments:

Post a Comment

Entri Populer




Yui Kawaii Slideshow: Goemon’s trip to Fukuoka, Fukuoka, Japan was created by TripAdvisor. See another Fukuoka slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.
KlikTukar(Dot)com - Melayani Jual Beli E-Currency