tacoAuthorized.com
Adsense Indonesia
My status

Followers

Friday, June 11, 2010

Staff Diary (2010.06.05) – MUSIC STATION (1)

MUSIC STATION

Translated by Kikino! & Kippei

皆さま
こんばんは!
Good evening everyone!

ミュージックステーション
本当に素敵でしたね。。。
Music Station
was really lovely wasn’t it?

緊張と感激で、、、
現場でも、グッときましたよ。
Feeling nervous and thrilled,,,
Even at the spot we’re all choked up.

YUI、お疲れ様でした!
YUI, thank you for he hard work!

そしてそして、
本当にたくさんのメッセージを頂いて
サー バーも一時パンク状態で
ご迷惑をおかけしました!
And
For the really big amount of messages received
the server collapsed temporarily
We are sorry for the inconveniences!

みんなの「リアルタイム・メッセージ」
ありがとうございました!!!
Thank you all for all your
“Real time messages”

すごく励まされましたよ!!
It really encouraged us!!

この2年間があったのは、
本当に、ファンの皆さんのお陰です。
This 2 years interval
It was posible thanks to all the fans

ありがとうご ざいました!
Thank you very much!

最後に、テレ朝からの帰りに
Mステのスタッフの皆さんが
集 まってくれましたよ。
At the end, in the return to Asahi TV
everybody in MSta’s staff
gathered together with us.

今日は、お疲れ様でした!
素敵 な時間を
ありがとうございました!!
Thank you for today’s hard work!
And thank you for the fantastic time spent!

恒例の「Mステ ブログ」
もチェックしてみてくださいね。
Check MSta blog too
for their usual practice

でわでわ。
Dewa dewa.

アデュー。
Adieu

0 comments:

Post a Comment

Entri Populer




Yui Kawaii Slideshow: Goemon’s trip to Fukuoka, Fukuoka, Japan was created by TripAdvisor. See another Fukuoka slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.
KlikTukar(Dot)com - Melayani Jual Beli E-Currency